EU version

Student Agency Travel oznámila narůstající trend v jazykovém vzdělávání. Čím dál více roste zájem o specializované kurzy

Student Agency Travel oznámila narůstající trend v jazykovém vzdělávání. Čím dál více roste zájem o specializované kurzy
foto: Student Agency / Public domain/Autobus
23 / 01 / 2024

Nejnovější statistiky odhalují značný vzestup v oblasti jazykového vzdělávání. STUDENT AGENCY TRAVEL, přední český prodejce jazykových pobytů v zahraničí, zaznamenal 10% meziroční nárůst počtu studentů.

Velký zájem přitom vykazují mladí dospělí, jejichž poptávka po jazykových kurzech v zahraničí vzrostla o 27%. „V posledních letech je patrný dynamický vývoj v oblasti jazykových pobytů. Zaznamenáváme nejen růst počtu studentů, ale i změny v jejich preferencích a očekáváních. Tyto změny se odrážejí v rozšiřování nabízených služeb a v nákupním chování klientů,” říká Martina Hrnčířová, ředitelka prodeje STUDENT AGENCY TRAVEL.

Různorodost destinací a kurzů

V oblasti jazykových pobytů panuje výrazný zájem o rozmanité destinace a typy kurzů. Mezi dětmi a mladými dospělými jsou populární individuální pobyty na Maltě, zahrnující jazykové kurzy, odpolední aktivity a ubytování. Skupinové pobyty s delegátem vedou v Británii, s rostoucí popularitou pobytů v USA, včetně nově přidané destinace Los Angeles.

Oblíbené destinace a kurzy u dospělých

Mezi dospělými klienty jsou nejžádanějšími destinacemi Malta, Londýn, Eastbourne, Dublin, Edinburgh, Nice, Mnichov, New York a Japonsko. V nabídce kurzů převažuje obecná angličtina a specializované kurzy, jako jsou učitelské nebo obchodní jazykové kurzy.

Specializované kurzy vedou trend

V poslední době se zvyšuje zájem o specializované kurzy, které reflektují specifické potřeby a zájmy studentů. Například program EC Escapes kombinuje jazykové vzdělávání s unikátními aktivitami, jako jsou degustace vína, prohlídky galerií v Londýně nebo návštěvy muzikálů na Broadway.

Délka pobytu a nákupní chování

Dvoutýdenní jazykové kurzy zůstávají nejpopulárnější, což odpovídá požadavku na intenzivní, ale kompaktní vzdělávací zážitek. Většina klientů preferuje plánovat a rezervovat své pobyty s předstihem, typicky 6 až 8 měsíců předem, s výrazným nárůstem poptávky v první polovině roku, zejména od ledna do června.

Výhled na rok 2024

Pro rok 2024 má STUDENT AGENCY TRAVEL optimistická očekávání a plánuje se více zaměřit na inovativní a speciální jazykové kurzy, které budou reflektovat různorodé požadavky a zájmy klientely. “S rozšiřováním služeb a nabídky očekáváme udržení pozitivního trendu růstu a inovací v oblasti jazykových pobytů,” doplňuje Martina Hrnčířová. 

Zdroj: tisková zpráva Student Agency

Tagy