EU version

Modernizace a digitalizace železnice je v plném proudu. A ČD Cargo nezůstává pozadu

Modernizace a digitalizace železnice je v plném proudu. A ČD Cargo nezůstává pozadu
foto: t3.com/Mobilní telefon
11 / 07 / 2022

ČD Cargo vyslalo na trh novou službu v podobě mobilní aplikace ČDCgo. Skrze ni budete moci sledovat stav Vaší objednávky rychle a jednoduše na svém mobilním zařízení.

Modernizace v železniční nákladní dopravě jde nezadržitelně kupředu a s ní i ČD Cargo. Jako jeden z prvních dopravců poskytuje svým klientům možnost sledovat objednávky na svém mobilním zařízení díky aplikaci ČDCgo. Tu můžete získat jak na Google Play, tak v AppStoru čili aplikace je kompatibilní s oběma hlavními operačními systémy.

Výhodou je, že si nebudete muset zařizovat nové přihlašovací údaje, použijete ty stejné jako do portálu zákaznického portálu Eroza. Pokud účet nemáte, můžete si jej vytvořit, ale ke sledování objednávky Vám stačí pouze její kód. Dále pak můžete filtrovat své objednávky dle vybraných parametrů a najít je ještě rychleji. Výhodou je i to, že můžete svoji objednávku sdílet třeba se svými kolegy v rámci firmy. Zkrátka pošlete link a mohou se něj podívat i ostatní bez nutnosti se přihlásit do aplikace.

Aplikaci lze také používat v několika jazykových verzích, a to v češtině, angličtině a němčině. Můžeme očekávat, že samotná aplikace bude nadále vyvíjena a dočkáme se více funkcí, jako například vlastní nastavení notifikací – tzn. budou Vám chodit notifikace jen k určité objednávce Momentálně aplikace funguje především pro Českou republiku a měla by zohledňovat mimořádnosti a výluky na tratích. Toto je krok správným směrem v rámci modernizace a digitalizace české železnice.

Tagy