foto: Siemens Mobility s.r.o./public domain/Technologické řešení pro optimalizovaný provoz metra
Pařížské metro se mění na "hi-tech". Automatizovaná linka bez řidiče nyní spojuje letiště Orly s centrem. Od roku 2025 obslouží milion cestujících denně. Navíc linka zůstala v provozu i během modernizace.
Stávající linka se zabezpečením na úrovni GoA4 byla modernizována na nejnovější generaci automatizačního systému bez řidiče – CBTC, aby se zvýšila kapacita, spolehlivost a efektivita pařížského metra, informuje naši redakci tisková zpráva Siemens Mobility. Ta dále konstatuje, že modernizovaná trať umožní provoz automatizovaných vlaků lehkého metra bez řidiče na trase, jejíž délka se zdvojnásobila a která nyní spojuje také letiště Orly s centrem Paříže. Unikátní je to, že linka byla v provozu po celou dobu realizace projektu a od roku 2025 obslouží zhruba milion cestujících denně.
Psali jsme
Společnost Siemens Mobility získala od Rakouských spolkových drah (ÖBB) prestižní zakázku na dodávku dalších 21 elektrických jednotek Siemens Desiro…
„Díky našemu nasazení a odborným znalostem našich týmů jsme dosáhli světového prvenství, když jsme převedli stávající trať bez řidiče na pokročilejší systém CBTC GoA4 a rozšířili automatizovanou technologii na nové úseky trati. Tato technická premiéra umožňuje lince 14 odbavit do roku 2025 až milion cestujících denně s 85sekundovým intervalem,“ řekl Michael Peter, CEO globální společnosti Siemens Mobility. Podle něj včasné dokončení tohoto klíčového projektu metra pro světovou sportovní událost, kterou letos v létě hostí Paříž. "Poukazuje na obrovský časový tlak a společné úsilí. Jsme vděčni našim váženým partnerům v RATP za jejich důvěru a podporu, bez kterých by tento úspěch nebyl možný, “ řekl závěrem.
Zdroj: Tisková zpráva Siemens Mobility s.r.o.
Tagy