EU version

Hitachi Rail pověřuje Knorr-Bremse vybavením 46 nových souprav pro více tratí

Hitachi Rail pověřuje Knorr-Bremse vybavením 46 nových souprav pro více tratí
foto: Knorr-Bremse/Hitachi Rail pověřuje Knorr-Bremse, aby vybavila 46 nových souprav pro více tratí
20 / 02 / 2023

Společnost Rail Vision byla pověřena vybavit osobní vlaky provozované izraelskými železnicemi elektrooptickými senzorovými systémy. Izraelská společnost, která je kótovaná na americké technologické burze NASDAQ a v níž má Knorr-Bremse 33% podíl, dodá provozovateli do konce roku 2023 deset systémů. Tato technologie asistence strojvedoucího umožňuje vlakům detekovat objekty a překážky na velké vzdálenosti a představuje důležitý stavební kámen ve vývoji automatizovaného provozu vlaků (ATO).

Dr. Jürgen Wilder, člen představenstva společnosti Knorr-Bremse AG odpovědný za divizi systémů pro kolejová vozidla, uvedl tuto zakázku na pravou míru: "Investice do nejmodernější dopravní infrastruktury a technologií jsou nezbytné pro rozvoj spolehlivé, efektivní a udržitelné železniční mobility. Jsme rádi, že náš partner Hitachi Rail opět prokázal důvěru v naše řešení zadáním této hodnotné zakázky a že společnost Knorr-Bremse těží z rozšíření dopravních služeb pro obyvatele oblasti Milána. Zejména získání zakázky na spřáhlové systémy je pro nás fantastickým krokem vpřed při vstupu do tohoto technicky náročného a rostoucího segmentu trhu."

Společnost Knorr-Bremse vybaví celkem 46 souprav metra, z nichž každá se skládá ze šesti vozů, určených pro milánské linky M1, M2 a M3. Dodávky společnosti Knorr-Bremse mají být zahájeny ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023 a potrvají do prvního čtvrtletí roku 2026. Zakázka byla společnosti Knorr-Bremse zadána ve čtvrtém čtvrtletí roku 2022.

Kromě pneumatických brzdových systémů vybavených řídicími jednotkami brzd FlexControl Modular zakázka zahrnuje dveřní systémy dodávané společností IFE, přední světovou značkou společnosti Knorr-Bremse pro vstupní systémy do vlaků. Tyto vysoce spolehlivé, hmotnostně optimalizované a na údržbu nenáročné zásuvné dveře hrají zásadní roli při zajišťování rychlého a bezpečného nástupu a výstupu cestujících z vlaků. Systémy hrají důležitou roli při zefektivnění toku cestujících na nástupištích a zajišťují přesnost vlaků.

Zakázka znamená úspěšný vstup společnosti Knorr-Bremse na mezinárodní trh spojovacích systémů. Od roku 2019 vyvinula společnost Knorr-Bremse širokou škálu modulárních spřáhel pro různé typy osobních vlaků, včetně středového nárazníkového spřáhla AutoLink a polostálého spřáhla ShortLink. Kromě toho, že jsou tyto systémy mimořádně robustní a odolné, disponují řadou funkcí pro bezpečné a spolehlivé automatizované spřahování. Díky svým zkušenostem s vývojem, silné pozici v průmyslových procesech a úzké servisní síti má společnost Knorr-Bremse ideální pozici pro plnění velkoobjemových zakázek i uspokojování komplexních požadavků zákazníků v průběhu celého životního cyklu výrobku.

Současně společnost Knorr-Bremse vyvíjí digitální automatické spřáhlo (DAC, FreightLink) pro nákladní vlaky. Do roku 2026 se chce společnost stát předním dodavatelem automatizovaných systémových řešení pro železniční nákladní dopravu. Spolu s DAC bude specializovaný automatizační systém společnosti Knorr-Bremse podporovat inteligentní funkce a digitální služby umožňující například automatizaci procesů a inteligentní, prediktivní údržbu.

Zdroj: Knorr-Bremse

Tagy