foto: Knorr-Bremse/Hitachi Rail pověřuje Knorr-Bremse, aby vybavila 46 nových souprav pro více tratí
Společnost Rail Vision byla pověřena vybavit osobní vlaky provozované izraelskými železnicemi elektrooptickými senzorovými systémy. Izraelská společnost, která je kótovaná na americké technologické burze NASDAQ a v níž má Knorr-Bremse 33% podíl, dodá provozovateli do konce roku 2023 deset systémů. Tato technologie asistence strojvedoucího umožňuje vlakům detekovat objekty a překážky na velké vzdálenosti a představuje důležitý stavební kámen ve vývoji automatizovaného provozu vlaků (ATO).
Dr. Jürgen Wilder, člen představenstva společnosti Knorr-Bremse AG odpovědný za divizi systémů pro kolejová vozidla, uvedl tuto zakázku na pravou míru: "Investice do nejmodernější dopravní infrastruktury a technologií jsou nezbytné pro rozvoj spolehlivé, efektivní a udržitelné železniční mobility. Jsme rádi, že náš partner Hitachi Rail opět prokázal důvěru v naše řešení zadáním této hodnotné zakázky a že společnost Knorr-Bremse těží z rozšíření dopravních služeb pro obyvatele oblasti Milána. Zejména získání zakázky na spřáhlové systémy je pro nás fantastickým krokem vpřed při vstupu do tohoto technicky náročného a rostoucího segmentu trhu."
Společnost Knorr-Bremse vybaví celkem 46 souprav metra, z nichž každá se skládá ze šesti vozů, určených pro milánské linky M1, M2 a M3. Dodávky společnosti Knorr-Bremse mají být zahájeny ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023 a potrvají do prvního čtvrtletí roku 2026. Zakázka byla společnosti Knorr-Bremse zadána ve čtvrtém čtvrtletí roku 2022.
Kromě pneumatických brzdových systémů vybavených řídicími jednotkami brzd FlexControl Modular zakázka zahrnuje dveřní systémy dodávané společností IFE, přední světovou značkou společnosti Knorr-Bremse pro vstupní systémy do vlaků. Tyto vysoce spolehlivé, hmotnostně optimalizované a na údržbu nenáročné zásuvné dveře hrají zásadní roli při zajišťování rychlého a bezpečného nástupu a výstupu cestujících z vlaků. Systémy hrají důležitou roli při zefektivnění toku cestujících na nástupištích a zajišťují přesnost vlaků.
Zakázka znamená úspěšný vstup společnosti Knorr-Bremse na mezinárodní trh spojovacích systémů. Od roku 2019 vyvinula společnost Knorr-Bremse širokou škálu modulárních spřáhel pro různé typy osobních vlaků, včetně středového nárazníkového spřáhla AutoLink a polostálého spřáhla ShortLink. Kromě toho, že jsou tyto systémy mimořádně robustní a odolné, disponují řadou funkcí pro bezpečné a spolehlivé automatizované spřahování. Díky svým zkušenostem s vývojem, silné pozici v průmyslových procesech a úzké servisní síti má společnost Knorr-Bremse ideální pozici pro plnění velkoobjemových zakázek i uspokojování komplexních požadavků zákazníků v průběhu celého životního cyklu výrobku.
Současně společnost Knorr-Bremse vyvíjí digitální automatické spřáhlo (DAC, FreightLink) pro nákladní vlaky. Do roku 2026 se chce společnost stát předním dodavatelem automatizovaných systémových řešení pro železniční nákladní dopravu. Spolu s DAC bude specializovaný automatizační systém společnosti Knorr-Bremse podporovat inteligentní funkce a digitální služby umožňující například automatizaci procesů a inteligentní, prediktivní údržbu.
Zdroj: Knorr-Bremse
Tagy