foto: thalesgroup.com/Emovis spolupracuje se společností Thales na revolučním řešení mýtného na Blankenburské spojce
Společnost Thales získala od firmy Emovis zakázku na řešení pro volný průtok mýtného na přípojce Blankenburg v Nizozemsku. Společnost Emovis se specializuje na implementaci technologických platforem a provozních služeb pro inteligentní mobilitu v městském a meziměstském prostředí.
Blankenburská spojka je nová dálnice u Rotterdamu (A24), která od roku 2024 propojí dálnici A20 s dálnicí A15: jde o velký infrastrukturní projekt se dvěma tunely, který má snížit dopravní zácpy a zlepšit jízdní dobu pro dojíždějící a nákladní dopravu.
Psali jsme
MERMEC STE, společnost skupiny MERMEC (lídr v oblasti pokročilých technologií pro bezpečnost a digitalizaci železniční dopravy), která je součástí…
Společnost Emovis spolupracuje se společností Thales v Nizozemsku jako místní partner, aby co nejlépe sloužila Nizozemskému úřadu pro vozidla (RDW). Společnost Emovis dodává všechny části hardwaru a softwaru, konkrétně systémy Road Side (RSE) a Operational Back Office, a společnost Thales odpovídá za instalaci zařízení RSE a servis hardwaru RSE.
Společnost Thales disponuje týmem 50 servisních techniků a nepřetržitou službou help & service desk. V současné době zajišťují údržbu technického vybavení pro naše zákazníky z oblasti veřejné dopravy.
Psali jsme
Siemens a charitatívne združenie Siemens Caring Hands e.V. podporia neziskovú nadáciu horských záchranárov Stiftung Bergwacht darom vo výške 500 000…
Projekt byl zahájen v květnu šestiměsíčním zkušebním obdobím na dálnici A12, aby se prokázalo, že systém dobře funguje.
"Společnost Thales je velmi potěšena, že může pracovat na tomto novém projektu. Thales bude provádět pravidelnou údržbu i opravy zařízení. Tato údržba je zcela odlišná od servisu závor na nádražích a validátorů v autobusech, ale Thales má velmi dobré odborné znalosti v oblasti technické údržby. Hardware je na portálech Rijkswaterstaat nad dálnicí a ve skříních vedle dálnice. To znamená, že servisní technici v terénu musí v noci vyjet na plošině na silnici, která je uzavřena pro dopravu a musí se znovu otevřít v 5 hodin ráno. Tato práce je zcela odlišná od práce na stanici během dne, ale jsem si opravdu jistý, že odborníci společnosti Thales by dokázali výborně udržovat i toto zařízení," říká Martijn van Eijk, manažer pro prodej a rozvoj podnikání společnosti Thales.
Psali jsme
Pozorovať žiaru hviezd v najtmavšom kúte Slovenska, spoznať divokú prírodu Polonín či prekonať sa na kremnických ferratách. Tipy #vlakomnavylet po Slovensku…
Zdroj: Tisková zpráva Thales
Tagy