EU version

Emovis spolupracuje se společností Thales na revolučním řešení mýtného na Blankenburské spojce

Emovis spolupracuje se společností Thales na revolučním řešení mýtného na Blankenburské spojce
foto: thalesgroup.com/Emovis spolupracuje se společností Thales na revolučním řešení mýtného na Blankenburské spojce
24 / 07 / 2023

Společnost Thales získala od firmy Emovis zakázku na řešení pro volný průtok mýtného na přípojce Blankenburg v Nizozemsku. Společnost Emovis se specializuje na implementaci technologických platforem a provozních služeb pro inteligentní mobilitu v městském a meziměstském prostředí.

Blankenburská spojka je nová dálnice u Rotterdamu (A24), která od roku 2024 propojí dálnici A20 s dálnicí A15: jde o velký infrastrukturní projekt se dvěma tunely, který má snížit dopravní zácpy a zlepšit jízdní dobu pro dojíždějící a nákladní dopravu.

Společnost Emovis spolupracuje se společností Thales v Nizozemsku jako místní partner, aby co nejlépe sloužila Nizozemskému úřadu pro vozidla (RDW). Společnost Emovis dodává všechny části hardwaru a softwaru, konkrétně systémy Road Side (RSE) a Operational Back Office, a společnost Thales odpovídá za instalaci zařízení RSE a servis hardwaru RSE.

Společnost Thales disponuje týmem 50 servisních techniků a nepřetržitou službou help & service desk. V současné době zajišťují údržbu technického vybavení pro naše zákazníky z oblasti veřejné dopravy.

Projekt byl zahájen v květnu šestiměsíčním zkušebním obdobím na dálnici A12, aby se prokázalo, že systém dobře funguje.

"Společnost Thales je velmi potěšena, že může pracovat na tomto novém projektu. Thales bude provádět pravidelnou údržbu i opravy zařízení. Tato údržba je zcela odlišná od servisu závor na nádražích a validátorů v autobusech, ale Thales má velmi dobré odborné znalosti v oblasti technické údržby. Hardware je na portálech Rijkswaterstaat nad dálnicí a ve skříních vedle dálnice. To znamená, že servisní technici v terénu musí v noci vyjet na plošině na silnici, která je uzavřena pro dopravu a musí se znovu otevřít v 5 hodin ráno. Tato práce je zcela odlišná od práce na stanici během dne, ale jsem si opravdu jistý, že odborníci společnosti Thales by dokázali výborně udržovat i toto zařízení," říká Martijn van Eijk, manažer pro prodej a rozvoj podnikání společnosti Thales.

Zdroj: Tisková zpráva Thales

Tagy