foto: Archiv/2022: Konec papírů na lokomotivách, kosmické technologie na zemi
Rok 2022 nebyl v mnoha ohledech jednoduchý a přinesl mnoho nečekaných výzev. Pro Betrian ale znamenal také řadu drobných radostí z úspěšných projektů, které snad přispějí k moderní a bezpečné železnici otevřené inovacím. V roce 2022 jsme tak s potěšením zaznamenali, že...
- počet strojvůdců, kteří používají systém NavTrain (vlakovou navigaci), se blíží hranici 2000.
- strojvůdci mohou také používat simulátor reálných železničních tratí s projekcí Tabulek traťových poměrů (TTP).
- strojvůdcům ČD Cargo jsme kompletně digitalizovali jejich pracoviště, nepotřebují žádné papíry.
- získali jsme grant Evropské vesmírné agentury (EUSPA) s cílem využívat vesmírné technologie v pozemní dopravě, například v navigačních jednotkách a zabezpečovacích systémech.
- zapojili jsme se do činnosti Pracovní skupiny pro vesmír v rámci českého předsednictví v Radě Evropské unie a zúčastnili se řady dalších odborných setkání a debat.
- vstoupili jsme na sociální sítě. Na Twitteru chceme vést diskusi o moderní železnici a být nablízku odborníkům i médiím.
Děkujeme za přízeň, spolupráci i zájem a přejeme vydařený a pokud možno klidný rok 2023!
Psali jsme
Správa železnic se v roce 2024 chystá zmodernizovat železniční uzel Česká Třebová, který je důležitý jak pro osobní, tak pro nákladní železniční dopravu.…
Tým Betrian
Betrian Group se kromě vývoje hardwaru, softwaru a digitalizace procesů od roku 2018 zaměřuje na drážní oblast. Vyvíjí technologie autonomního řízení vlaků, systém proti srážkám vlaků RCAS (Rail Collision Avoidance System) a chytré asistenty pro bezpečnější jízdu vlaků. Svými inovacemi plánuje v budoucnu přispět k modernizaci evropského zabezpečení ETCS. Kromě unijní kosmické agentury EUSPA spolupracuje také s Evropskou vesmírnou agenturou ESA (European Space Agency).
Tagy