České dráhy jsou spojovány s láskou k vlakům, a toho se rozhodli využít v nové marketingové kampani. Zaměřuje se především na lidi, kteří vlakem necestují. Hlavní hvězdou je ComfortJet.
Vánoce se blíží a České dráhy spouštějí svou adventní kampaň. Letos začínají dříve, aby si cestující…
Kampaň na nádražích odstartovala nápor na krizovou linku 116 123. Zoufalí lidé i jejich blízcí teď vědí,…
Inovativním a zábavným přístupem k propagaci svých online kurzů vaření zaujal šéfkuchař Přemek Forejt…
Ohrožení železniční dopravy z důvodu pokládání předmětů na trať raketově stoupá! Incident na trati Královéhradeckém…
Pod vlivem napodobování nebezpečných výzev na sociálních sítích! Statistiky ukazují alarmující nárůst těchto incidentů, které mohou mít fatální důsledky…
Neuvěřitelně zábavný reklamní spot ČD je venku! Ivan Trojan opět zazářil, tentokrát v roli inteligentního robota. Jeho putování do Ostravy je plné komických…
Společnost Alstom představila svou první kampaň značky v zemi s názvem Taking India Places. Součástí kampaně bude uvedení filmu, který poukazuje na roli…
Železnice Slovenskej republiky uverejnili na sociálnej sieti Facebook pomerne agresívnu kampaň, ktorou sa snažia ľudom vysvetliť, že nie sú dopravcom.…