EU version

Tag: ETCS

Zavedení ETCS je nejambicióznější projekt v historii železnice, říká ředitel Drážního úřadu, Jiří Kolář

Zavedení ETCS je nejambicióznější projekt v historii železnice, říká ředitel Drážního úřadu, Jiří Kolář

14 / 03 / 2025
Rozhovory a eventy
Bezpečněji a bez bariér: SAGASTA s AŽD modernizují Batelov

Bezpečněji a bez bariér: SAGASTA s AŽD modernizují Batelov

Trať z Karlštejna do Berouna pokračuje podle plánu, hotovo má být v roce 2026

Trať z Karlštejna do Berouna pokračuje podle plánu, hotovo má být v roce 2026

Nostalgie s ETCS, Tornado A1 spojuje tradici s technologiemi

Nostalgie s ETCS, Tornado A1 spojuje tradici s technologiemi

Panteří smečka je kompletní. Příští zastávka? Bateriová budoucnost

Panteří smečka je kompletní. Příští zastávka? Bateriová budoucnost

„Viděli jsme euroblbákov!“ Strojvedoucí se s ETCS nepáral. Přezdívají ho komikem

„Viděli jsme euroblbákov!“ Strojvedoucí se s ETCS nepáral. Přezdívají ho komikem

Železnice má svůj majstrštyk: ETCS hlídá červenou za strojvedoucího

Železnice má svůj majstrštyk: ETCS hlídá červenou za strojvedoucího

Sedmkrát z Prahy na Měsíc a zpět: Pendolina za 20 let najezdila 39 milionů kilometrů

Sedmkrát z Prahy na Měsíc a zpět: Pendolina za 20 let najezdila 39 milionů kilometrů

03 / 01 / 2025
Osobní doprava
Vlaky dostanou „železniční tempomat“: Od ledna ETCS hlídá lidské chyby, říká Jiří Svoboda

Vlaky dostanou „železniční tempomat“: Od ledna ETCS hlídá lidské chyby, říká Jiří Svoboda

Lokotraktory pod tlakem ETCS. 15 milionů nás zničí, varuje Antalec

Lokotraktory pod tlakem ETCS. 15 milionů nás zničí, varuje Antalec

Chodníky, přechody, cyklostezky: 921 milionů na bezpečnější dopravu

Chodníky, přechody, cyklostezky: 921 milionů na bezpečnější dopravu

04 / 12 / 2024
Byznys
Slovenské železnici hrozí dvaceti pěti procentní navýšení za použití železniční dopravní cesty

Slovenské železnici hrozí dvaceti pěti procentní navýšení za použití železniční dopravní cesty

21 / 11 / 2024
Rozhovory a eventy
Poslední pražský Banán. Ikonické lokomotivy zvládly táhnout vlaky s hmotností až 600 tun

Poslední pražský Banán. Ikonické lokomotivy zvládly táhnout vlaky s hmotností až 600 tun

02 / 11 / 2024
Nákladní doprava
Černá šlechta se chystá na směnu: Stopadesátitunový parní kolos zamířil do depa

Černá šlechta se chystá na směnu: Stopadesátitunový parní kolos zamířil do depa

30 / 10 / 2024
Osobní doprava
Kde není bezpečí, tam pomůže digitalizace. Vlakový zabezpečovač TSC startuje v Belgii

Kde není bezpečí, tam pomůže digitalizace. Vlakový zabezpečovač TSC startuje v Belgii

1 2 3 4 5 ... 9