foto: RAILTARGET/Místostarosta Filip Beneš v Chebu
Kraslice bojují s rozbitými silnicemi. Místostarosta města Filip Beneš přiznal, že i přes snahu kraje není situace dobrá. Chce pokračovat v opravách, aby město nezůstalo odříznuté. A co vysokorychlostní trať? Podle něj by mohla přinést velké změny, ale bude to běh na dlouhou trať.
V první polovině září proběhla v Karlovarském kraji další ze série debat o dopravě. Krajské volby v dopravě, kterou organizuje naše redakce společně s Hospodářskou komorou ČR. Zajímal nás pohled jednoho z krajských kandidátů, kterého jsme vyzpovídali nad tématy dopravních priorit v kraji.
Místostarosta města Kraslice v exkluzivním rozhovoru pro RAILTARGET uvedl, že klíčovým tématem pro nadcházející krajské volby je v regionu mimo jiné i otázka dopravy. „Jednáme s krajem celý rok 2024 ohledně oprav komunikací a rádi bychom v tom pokračovali i nadále. Záleží nám na dopravě, aby Kraslice nebyly vyloučenou lokalitou, co se týká stavu těchto komunikací,“ uvedl kandidát za Místní hnutí nezávislých za harmonický rozvoj měst a dodal, že vedle dopravy je klíčovou oblastí i školství.
Psali jsme
V sérii debat, jsme doputovali tentokrát do Karlovarského kraje, kde právě probíhá další regionální debata, jejímž ústředním tématem je doprava. Na programu…
„Za můj obvod, což jsou Kraslice, bych rád zmínil, nebo poděkoval kraji, že probíhá stabilizace svahu a silnic vedoucích do Kraslic. Nicméně rád bych poukázal, že to není vše. I přesto, že kraj říká, že investuje nemalé prostředky do zajištění komunikací, nám jde především o povrch těchto komunikací, a to zejména v našem městě a jeho okolí. Každý, kdo zavítá do Kraslic, jistě pochopí, že to není v nejlepším stavu,“ uvedl v rozhovoru, který probéhl na náměstí v Chebu před sídlem Krajské hospodářské komory Karlovarského kraje.
V závěru rozhovoru jsme se zeptali i na téma VRT. Často se hovoří o možnosti dalšího ramena VRT, které by spojovalo Prahu a Karlovy Vary. Zajímalo nás, jaký názor má místostarosta na toto téma. „Je to velmi dobrá myšlenka. Kdyby se natáhla trať z Prahy přes Rakovník do Karlových Varů, rozhodně by to prospělo rozvoji kraje. Jelikož jsme v takovém divném cípu, kde vlaky končí, myslím si, že VRT má skutečně potenciál,“ uvedl s tím, že to je ale běh na dlouhou trať.