foto: RAILTARGET/InnoTrans 2024
InnoTrans 2024 přehoupl do třetího dne. Pozornost stále směřuje k nejnovějším inovacím v železničních technologiích.
Dnešní program na InnoTrans 2024 je zaměřen na klíčová témata, která hýbou budoucností železniční a veřejné dopravy. Dopoledne začíná diskusí o zlepšování efektivity železničních systémů pomocí ERTMS, což je evropský systém řízení, který zvyšuje bezpečnost a výkonnost železnic. Paralelně se koná fórum zaměřené na financování, networking a personální otázky, které jsou zásadní pro budoucnost veřejné dopravy.
Celodenní DB Innovation Forum se bude věnovat inovacím v železničním sektoru s důrazem na klimatickou odolnost, digitalizaci, propojení a automatizaci. Odpoledne se pozornost přesouvá k problematice tunelování, kde odborníci budou diskutovat o výzvách v této oblasti, zatímco na mezinárodním autobusovém fóru se bude řešit strategie a implementace budoucí veřejné dopravy.
Závěr dne bude patřit diskusi o tom, jak generativní umělá inteligence mění dopravní průmysl a ovlivňuje budoucí mobilitu.
V prvních dvou dnech veletrhu byla součástí akce DAC Tour, kde účastníci prozkoumali digitální automatické spřáhlo (DAC), který je připraven způsobit revoluci v železniční nákladní dopravě. Prohlídka pořádaná společností Europe's Rail umožnila účastníkům blíže prozkoumat tři typy automatických spřáhel včetně plně digitální verze, s prezentacemi společností jako Voith, Knorr-Bremse, Dellner a ÖBB.
Psali jsme
Slovenský strojírenský průmysl jede na plné obrátky. Rekordní tržby a zisky hlásí většina firem, v čele s giganty jako Budamar Group.…
"Toto je pro železniční průmysl obrovská změna hry," řekl jeden z řečníků. Projekt DAC, zahájený před dvěma lety, si klade za cíl zlepšit efektivitu a bezpečnost železniční nákladní dopravy a zároveň prosazovat standardizované systémy v celé Evropě.
Psali jsme
Dne 24. září proběhl InnoTrans DAC Tour, který účastníkům poskytl přímý pohled na budoucnost železniční nákladní dopravy s digitálním automatickým…
První den zahajovací ceremoniál zdůraznil rostoucí roli umělé inteligence (AI) v železničním průmyslu. Generální ředitel Deutsche Bahn AG, Dr. Richard Lutz, vyzdvihl potenciál AI zefektivnit provoz s relativně nízkými náklady, přičemž upozornil na nutnost regulace, zejména v oblastech, jako je rozpoznávání obličejů. InnoTrans pokračuje v prezentaci těchto i dalších technologií s cílem učinit železniční provoz v budoucnu chytřejší, bezpečnější a efektivnější. Sledujte nás pro další aktualizace. RAILTARGET pokračuje v živém zpravodajství přímo z Berlína.
Tagy