foto: Archiv/Modernizované lokomotivy, jsou prakticky nové vozy. Výhodou je levnější údržba, menší spotřeba i nižší emise, říká obchodní ředitel CZ LOKO Kutálek
Redakce RAILTARGET vám přináší exkluzivní rozhovor s obchodním ředitelem CZ LOKO Janem Kutálkem. Zeptali jsme se ho například na to, jaké budou mít modernizované lokomotivy přínos pro ZSSK CARGO a co bylo cílem jejich modernizace.
Dnes dochází k předání prvních lokomotiv, které modernizujete pro ZSSK CARGO. O jaké lokomotivy se jedná a co je cílem modernizace?
Jedná se o modernizaci původních lokomotiv řady 742, na kterých provádíme komplexní modernizaci, což znamená, že všechny komponenty nad hlavním rámem jsou zcela nové, prakticky se jedná o nové vozidlo. Hlavní rám tedy projde modernizací a úpravou a trakční podvozky projdou generální úpravou.
Jaké budou mít tyto nové lokomotivy přínos pro ZSSK CARGO?
Jedná se o zcela nová vozidla, takže bude samozřejmě levnější údržba, bude nižší spotřeba paliva. V dnešní době jsou velkým tématem emise, kde moderní technologie určitě přinesou i velké zlepšení těchto parametrů.
Co pro CZ LOKO znamená tato zakázka?
Je to pro nás velmi důležitá zakázka, protože ZSSK CARGO je náš nový zákazník a vzhledem k objemu smlouvy je to i velmi velký a důležitý zákazník a perspektivní do budoucna.
Tagy