foto: RegioJet/RegioJet
Největší soukromý železniční a autobusový dopravce ve střední Evropě spustil v úterý 3. srpna nové rezervační webové stránky a také prodejní aplikaci. Zákazníci najdou v novém moderním grafickém a funkčním uspořádání kompletní nabídku všech vlakových a autobusových spojení RegioJet, jednoduchou možnost rezervace jízdenek a další informace.
Návrh nového webu i mobilní aplikace vycházel z rozsáhlých rozhovorů a analýz zákaznického chování nejen na webu a v mobilní aplikaci, ale i přímo ve vlacích, v autobusech nebo nádražích. Uživatelé například akcentovali potřebu vylepšit vyhledávání stanic a zastávek, fungování a chování košíku, zapamatování oblíbené platební metody, primárně Apple Pay a Google Pay.
„Cílem přípravy nového webu a aplikace bylo zpřehlednit a zpřístupnit to, co je z pohledu zákazníka nejdůležitější: Vyšší přehlednost spojů v čase, výhody jednotlivých tříd, výběr oblíbeného sedadla, plánování rozsáhlejších cest a notifikace nebo personalizace zákaznického účtu, čas nákupu jízdenky se v průměru zrychlil o 9 vteřin,’’ říká Petr Beťák, ředitel oddělení Digitálního produktu Holdingu STUDENT AGENCY.
Nové spojení napříč Polskem
Česky soukromý dopravce plánuje další expanzi do Polska. Koncem července polský Úřad železniční dopravy (UTK) přijal od RegioJet žádost k zahájení komerčního osobního spojení na trase Krakov - Varšava - Gdyně. Jedná se o jedno z nejdůležitějších spojení v Polsku.
Zahájeni spojů je naplánováno na prosinec 2022. V soupravě včetně lokomotiv Siemens Vectron nebo Bombardier Traxx bude 6-10 osobních vozů, které denně mají absolvovat 9 kurzů v obou směrech.
Kromě Polska RegioJet plánuje posílit svou pozici na evropském železničním trhu v Chorvatsku, Německu, Belgii a Nizozemí.
Tagy