foto: PKP Intercity/PKP Intercity posiluje online prodeje jízdenek
Tento týden polský státní železniční dopravce PKP Intercity aktualizoval grafický design svých webových stránek. Zároveň hlásí zvýšení online prodeje jízdenek do zahraničí, zvláště do Rakouska a České republiky.
24.listopadu zákazníky v Polsku firemní web dopravce překvapil novým designem, strukturou avylepšením zobrazení na mobilních zařízeních. Obnovený webu má změněnou informační část, zlepšenou funkčnost a také zohledněno i potřeby osob se zdravotním postižením. Celek webu je založen na velké grafice a fotkách, což ve spojení s minimalismem dělá stránku přehlednější a intuitivní v ovládání.
„Vizitkou PKP Intercity je nejen moderní vozový park, ale také komplexní servis cestujícím. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli navrhnout nový web, který odpovídá dnešním potřebám našich zákazníků – řekl Marek Chraniuk, předseda představenstva PKP Intercity.
V poslední době dopravce eviduje zvýšenou oblibu cestovaní do zahraničí. Počet cestujících se zvýšil díky speciálním nabídkám v rámci slevové akce Super Promo International do Rakouska a České republiky, které byly spuštěny v online prodeji v druhé polovině tohoto roku. Tato akce má platit také pro spoje se Slovenskem a Maďarskem
„Toto je další řešení navrhnuté s ohledem na zákazníky, které bylo velmi dobře přijato. Svědčí o tom online prodej v posledních měsících 10 tisíc jízdenek do a z Rakouska a České republiky. Implementace nabídky do systému online prodeje e-IC výrazně usnadnila plánování cest. V tuto chvíli si zákazníci mohou online zakoupit akční letenky do tří zemí, ale to není vše. Plánujeme rozšířit nabídku do dalších zemí. Chceme, aby Maďarsko a Slovensko byly na tomto seznamu do konce prvního čtvrtletí roku 2022,“ řekl Tomasz Gontarz, člen představenstva PKP Intercity.
Tagy