EU version

PKP Intercity posiluje online prodeje jízdenek

PKP Intercity posiluje online prodeje jízdenek
foto: PKP Intercity/PKP Intercity posiluje online prodeje jízdenek
25 / 11 / 2021

Tento týden polský státní železniční dopravce PKP Intercity aktualizoval grafický design svých webových stránek. Zároveň hlásí zvýšení online prodeje jízdenek do zahraničí, zvláště do Rakouska a České republiky.

24.listopadu zákazníky v Polsku firemní web dopravce překvapil novým designem, strukturou avylepšením zobrazení na mobilních zařízeních. Obnovený webu má změněnou informační část, zlepšenou funkčnost a také zohledněno i potřeby osob se zdravotním postižením. Celek webu je založen na velké grafice a fotkách, což ve spojení s minimalismem dělá stránku přehlednější a intuitivní v ovládání.

„Vizitkou PKP Intercity je nejen moderní vozový park, ale také komplexní servis cestujícím. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli navrhnout nový web, který odpovídá dnešním potřebám našich zákazníků – řekl Marek Chraniuk, předseda představenstva PKP Intercity.

V poslední době dopravce eviduje zvýšenou oblibu cestovaní do zahraničí. Počet cestujících se zvýšil díky speciálním nabídkám v rámci slevové akce Super Promo International do Rakouska a České republiky, které byly spuštěny v online prodeji v druhé polovině tohoto roku. Tato akce má platit také pro spoje se Slovenskem a Maďarskem

„Toto je další řešení navrhnuté s ohledem na zákazníky, které bylo velmi dobře přijato. Svědčí o tom online prodej v posledních měsících 10 tisíc jízdenek do a z Rakouska a České republiky. Implementace nabídky do systému online prodeje e-IC výrazně usnadnila plánování cest. V tuto chvíli si zákazníci mohou online zakoupit akční letenky do tří zemí, ale to není vše. Plánujeme rozšířit nabídku do dalších zemí. Chceme, aby Maďarsko a Slovensko byly na tomto seznamu do konce prvního čtvrtletí roku 2022,“ řekl Tomasz Gontarz, člen představenstva PKP Intercity.

Tagy