foto: RegioJet / public domain /RegioJet
RegioJet spouští velkou náborovou kampaň pro nové příměstské linky S49 a S61 v Praze. Nabízí nadstandardní mzdu až 80 000 Kč, náborový příspěvek 200 000 Kč a férové podmínky, včetně minimálního počtu nočních směn.
RegioJet zahájil rozsáhlou náborovou kampaň na strojvedoucí pro nové městské linky S49 a S61 v Praze. Společnost nabídne atraktivní podmínky, včetně nadstandardních mezd, náborového příspěvku a dalších zaměstnaneckých výhod.
Pro všechny zájemce o pozici strojvedoucího RegioJet nabízí jedinečnou možnost osobního setkání s majitelem společnosti Radimem Jančurou. Toto setkání je skvělou příležitostí dozvědět se více o fungování společnosti, jejích plánech do budoucna a podmínkách, které RegioJet novým zaměstnancům nabízí.
Noví strojvedoucí se stanou součástí expanze RegioJetu a budou obsluhovat nové příměstské linky S49 a S61 v Praze. K dispozici budou moderní třívozové jednotky polského výrobce PESA, které zajistí komfortní a bezpečné cestování. Kromě toho budou moci strojvedoucí vykonávat doplňkové výkony v rámci provozovaných tratí RegioJetu na vlacích IC/EC.
RegioJet: Atraktivní pracovní podmínky a benefity
Mezi hlavní benefity pro nové strojvedoucí patří mzda v rozmezí 60 000–80 000 Kč měsíčně, náborový příspěvek ve výši 200 000 Kč a snaha minimalizovat počet nočních směn. „Naším cílem je vytvořit podmínky, které budou nejen konkurenceschopné, ale především férové. Chceme, aby naši zaměstnanci cítili, že si jich vážíme a že jejich práce je spravedlivě oceněna,“ uvedl Radim Jančura, majitel společnosti RegioJet.
Psali jsme
Dopravce RegioJet reaguje na zvýšenou poptávku spojenou s vánočními svátky a výrazně posiluje své spoje. Od čtvrtka 19. prosince do pondělí…
Společnost zdůrazňuje, že mzdy strojvedoucích pravidelně rostou, a to vždy při získání nových tratí. RegioJet tím sleduje nejen motivaci zaměstnanců, ale také snahu dlouhodobě se odlišit od konkurence. „Chceme být lídrem nejen v oblasti železniční dopravy, ale i v přístupu k našim zaměstnancům,“ dodává Radim Jančura.
RegioJet: 37 hod týdně, zajištěné ubytování
RegioJet nabízí strojvedoucím stálý pracovní turnus s 14 až 15 směnami měsíčně, což znamená, že 14 až 15 dní v měsíci mají volno. Noční směna připadá pouze na jednu z těchto směn. Průměrná pracovní doba činí 37 hodin týdně. Pro zaměstnance, kteří dojíždějí z jiných regionů, společnost zajišťuje ubytování.
Kromě náboru zkušených strojvedoucích dává RegioJet příležitost i zájemcům s technickým vzděláním prostřednictvím vlastního školícího programu, který je zaměřen především na uchazeče z řad autobusových řidičů. Délka školení se pohybuje mezi 10 až 12 měsíci, během nichž uchazeči pobírají pravidelnou mzdu. Po získání osvědčení dosahuje jejich mzda od 58 tisíc Kč včetně příplatků.
Psali jsme
RegioJet už delší dobu ostře kritizuje České dráhy kvůli převodu majetku za 12 miliard korun. Reakce Českých drah na sebe nenechala dlouho čekat,…
Překonávání překážek při přechodu k novému zaměstnavateli
Kampaň cílí mimo jiné na strojvedoucí, kteří by rádi změnili zaměstnavatele, ale váhají kvůli svým závazkům u současné společnosti. RegioJet je připraven s těmito závazky pomoci a nabídnout vhodná řešení pro hladký přechod.
Ambice být jedničkou na trhu
RegioJet byl nedávno vyhlášen druhým nejlepším dopravcem v Evropě. Společnost si klade za cíl získat během příštích osmi let podíl 35–40 % na českém trhu a stát se největším dopravcem v zemi.
„Stojíme na prahu nové éry české železnice. S rozhodnutím Evropské komise o soutěžení všech železničních výkonů do roku 2033 vidíme velkou příležitost k dalšímu růstu a věříme, že s novými kolegy tuto výzvu zvládneme,“ dodal Radim Jančura.
Jedním z nástrojů, jimiž společnost oslovuje kandidáty, je bannerová kampaň. Její ukázku spolu s celou tiskovou zprávou najdete v příloze tohoto emailu.
Zdroj: Tisková zpráva RegioJet