EU version

České dráhy mají v plánu uvést na trh novou značku pro noční vlaky. O jejím názvu nechaly hlasovat na sociální síti.

České dráhy mají v plánu uvést na trh novou značku pro noční vlaky. O jejím názvu nechaly hlasovat na sociální síti.
foto: České dráhy/České dráhy
27 / 07 / 2021

Nové vedení národního dopravce pokračuje s nápady, jak oživit situaci na trhu osobní železniční dopravy po pandemii Covid-19. Na jaře tohoto roku byla zavedena doposud poslední nová značka InterJet. Další značkou v portfoliu Českých drah bude speciální obchodní značka pro noční vlaky, pod kterou by měly být sjednoceny všechny lůžkové spoje.

Svůj nový nápad dopravce sdílel na sociálních sítích a zapojil své fanoušky k hlasování o třech možných variantách: ČD BlueDreams, ČD Nightlines nebo ČD Night. Hlasovaní se provádí pomocí emotikonů na firemním profilu Facebooku národního dopravce. Tato akce má obrovskou popularitu, pouze za první den se hlasovaní zúčastnilo přes 1 000 fanoušků stránky.

Proč potřebuje národní dopravce najít nový atraktivní název? České dráhy to zdůvodňují tím, že noční vlaky od nedávné doby zažívají v Evropě renesanci. Flotilu lehátkových a lůžkových vozů chtějí sjednotit pod jednu značku, která tak bude garantovat deklarovanou kvalitu. To byl jeden z důvodů, proč se ještě na jaře letošního roku ČD rozhodly pro modernizaci svých vozů určených pro noční spoje.

Momentálně je postupně opravováno devět lehátkových vozů řady Bcmz a stejný počet lůžkových vozů řady WLABmee. Plánuje se, že modernizované vozy budou nasazeny na linkách směřujících primárně na Slovensko, Maďarsko a také do Polska.

Tagy

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace