foto: DB / public domain /DB Cargo
DB Cargo se chystá na velkou restrukturalizaci! Šéfka Sigrid Evelyn Nikutta oznámila zrušení 2300 pracovních míst a spuštění dobrovolného výpovědního programu. Firma vsadí na novou strukturu zaměřenou na ocelářství, automobilový průmysl a další odvětví.
RAILTARGET přináší info o restrukturalizaci DB Cargo. Zruší se 2300 pracovních míst a zavádí se program dobrovolného ukončení pracovního poměru. Šéfka představenstva největšího evropského nákladního železničního dopravce DB Cargo Sigrid Evelyn Nikutta oznámila na své síti LinkedIn, že po náročných jednáních mezi představenstvem a generální radou zaměstnanců dospěla DB Cargo k plánu reorganizace německé nákladní železniční společnosti.
DB CARGO: Personální škrty
Budoucí ziskovost je podle Nikutty spojena s nižšími náklady. Personální škrty se dotknou celkem 2300 pracovních míst, přičemž DB Cargo přihlédne k možnostem předčasných ochodů do důchodu a vytvoří program pro dobrovolné výpovědi pracovníka z firmy. Vstup do dobrovolného programu bude spojen s vyšším odstupným.
Psali jsme
Na veletrhu InnoTrans v Berlíně DB Cargo odhalilo digitální automatické spřáhlo, které má udělat z nákladní železnice rychlejšího a konkurenceschopnějšího…
Od 1. ledna 2025 DB Cargo začne pracovat v nové organizační struktuře. Vytvoří se oborově orientovaná struktura lépe zaměřená na zákazníky – ocelářství, automobilový průmysl, kapalné a volně ložené zboží (chemikálie, suroviny), Full Load Solutions (například pro spotřební zboží) a divize pro přepravu jednotlivých vozových zásilek. Zároveň zůstane zachována organizační jednotka pro námořní i kontinentální kombinovanou dopravu.
Každá z organizačních jednotek bude pracovat jako samostatná společnost s plnou odpovědností za kvalitu dopravy a za hospodářský výsledek. Bude mít vlastní zaměstnance a každá svoji vlastní flotilu lokomotiv a nákladních vozů.
Psali jsme
V Poľsku, v Španielsku, vo Veľkej Británii a v Nórsku boli jednotlivé vozňové zásielky (JVZ) úplne zrušené. V iných Európskych a nami…
DB Cargo začne také nabízet přepravy dle standardizace jízdního řádu. Zavede kyvadlovou dopravu všude tam, kde je to možné a bude to mít smysl. V modernizaci vozového parku se chce DB Cargo soustředit na náhradu dieselových lokomotiv moderními lokomotivami s hybridním pohonem.
Zdroj: LinkedIn
Tagy