foto: DB Cargo / public domain/Ilustrativní foto
DB Cargo vsadilo na kamery a umělou inteligenci, revoluční systém bude analyzovat každý nákladní vůz během průjezdu seřaďovacím nádražím.
Další krok v digitalizaci nákladní železniční dopravy představila DB Cargo. Na osmi velkých seřaďovacích nádražích, kterými denně projde více než 10 000 nákladních vozů, bude při průjezdu vagónů s pomocí umělé inteligence analyzovat informace k nim. Umělá inteligence se stane součástí kamerových bran, které jsou vybaveny vysokorychlostními kamerami a osvětlením, díky kterým bude moci umělá inteligence kontrolovat vagony, zda nejsou poškozené. Analyzovat se bude celkem patnáct parametrů o nákladních vozech jako je hmotnost, brzdy a ložná hmotnost. Dle německého zákona o drahách je musí zaměstnanci železnice zkontrolovat při každém sestavování nového vlaku.
DB Cargo a testování pomocí umělé inteligence
DB Cargo nyní začne systém testovat po celém Německu. Celý projekt financuje Spolkové ministerstvo pro digitalizaci a dopravu v rámci programu „Nákladní železniční doprava budoucnosti“. DB Cargo je z hlediska počtu vlastních vagónů největší železniční nákladní společností v Evropě. Používá jich asi 83.000.
Psali jsme
Rozpad vládní koalice a pravděpodobné předčasné volby v Německu na jaře 2025 přinášejí velkou nejistotu pro německého nákladního železničního…
Zdroj: LinkedIn DB Cargo - linkedin.com
Tagy