Plný úvazek
Firma Siemens Mobility, s.r.o.
Email mojekariera.cz@siemens.com
Nástup Ihned
Kraj Hlavní město Praha
Popis příležitosti
Specialista prodeje & dodávek kolejových vozidel – Praha
Jak vypadá váš budoucí tým?
Projektový tým prodeje & dodávek kolejových vozidel naší společnosti nyní tvoří asi 10 kolegů. Jsou to především fanoušci železnice a kolejových vozidel, kteří pracují s nejmodernější železniční technikou společnosti Siemens Mobility. V rámci své obchodní činnosti analyzují potřeby potenciálních zákazníků a nabízejí jim řešení na míru. Spolu s kolegy z centrály (Německo, Rakousko) zpracovávají nabídky k realizaci projektů dodávek kolejových vozidel a případně jejich servisu. Přidanou hodnotou českého týmu jsou – schvalování vozidel, příprava dokumentace, případně i zajištění servisních činností po dobu garance vozidel i po ní. Mezi naše zákazníky v ČR patří např. Alpha Trains, ČD Cargo, České dráhy, EP Cargo / LokoTrain, Metrans, PKP Cargo International, RegioJet, UniCredit Leasing CZ, UniPetrol Doprava, Správa železnic a další.
Co bude vaším úkolem?
prodej a realizace projektů dodávek kolejových vozidel – tramvaje, metro, příměstské jednotky, jednotky dálkové doprava a dalších v rámci ČR,
nabídková činnost a podpora realizace projektů údržby a oprav kolejových vozidel v rámci ČR,
podpora při zkouškách, testování a schvalování k provozu v ČR,
komunikace se zákazníky, partnery, drážními úřady i kolegy v Německu, Rakousku a příp. dalších evropských zemích.
Na co se můžete těšit?
· zázemí velké a stabilní mezinárodní společnosti,
· mentora, který Vám v prvních měsících postupně předá potřebné know-how a pomůže Vám v zapracování.
· rozmanitá a různorodá práce v kanceláři i „terénu“,
· výborný profesionální i mezinárodní kolektiv.
Co potřebujete pro to, stát se členem týmu?
· VŠ vzdělání technického zaměření (strojní/elektro, ideálně kolejová vozidla),
· zkušenosti v oblasti odbytu, příp. projektového managementu,
· praxe z oblasti kolejových vozidel je výhodou (ideálně z oblasti obchodu a/nebo provozu a servisu),
· velmi dobrá komunikativní znalost německého a/nebo anglického jazyka,
· iniciativa a samostatnost,
· flexibilita,
· řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat,
· uživatelskou znalost kancelářského balíčku MS Office.
Co nabízíme
S nástupem k nám, kromě jiného, získáte například:
· až 5 týdnů dovolené,
· pružnou pracovní dobu,
· částečná možnost práce z domova (home office) pro lepší skloubení práce a osobního života,
· příspěvek na stravování ve formě E-stravenek (v hodnotě 130,- Kč),
· osobní roční benefitní rozpočet ve výši 24 000 Kč nebo 48 000 Kč (dle seniority), který můžete využít na různé volnočasové aktivity a nákupy v systému benefit plus, a to i dalších 8 dní volna navíc,
· možnost dalšího jazykového vzdělávání (NJ či AJ), pokud potřebujete posílit jazyk.