EU version

Subterra chce přepravovat materiál po kolejích. Firemní arzenál posiluje lokomotiva od CZ LOKO

Subterra chce přepravovat materiál po kolejích. Firemní arzenál posiluje lokomotiva od CZ LOKO
foto: CZ LOKO tiskové materiály/Subterra chce přepravovat materiál po kolejích. Firemní arzenál posiluje lokomotiva od CZ LOKO
04 / 05 / 2022

Lokomotiva typu EffiShunter 1000 má pomoci s přepravou stavebního materiálu a traťové mechanizace. Výhoda takového typu lokomotivy spočívá ve vysoké spolehlivosti, nízkých nákladech na provoz a údržbu, a především dispozici zabezpečovacím systémem ETCS. Informaci o nákupu lokomotivy přinesl server E15.

„Naše traťová mechanizace prochází neustálou obnovou tak, aby kopírovala aktuální trendy v oboru. Až dosud jsme stavební materiál a techniku přesouvali po kolejích pomocí subdodavatelů či pronajatých lokomotiv. Nákup vlastního stroje nám zajistí větší samostatnost a dlouholetou perspektivu,“ uvedl výrobně-technický ředitel společnosti Subterra Jaroslav Čižinský pro deník E15.

Lokomotiva svůj první zápřah podstoupí při rekonstrukci železniční stanice Přerov. „Subterra rozšířila portfolio našich zákazníků. S lokomotivou bychom chtěli dodat i rozšířený sortiment služeb, především pravidelnou údržbu, a další, především online služby, které se pomalu, ale jistě stávají trendem i na železnici,“ řekl Michal Schaffer, vedoucí marketingu CZ LOKO pro deník E15.

Lokomotiva EffiShunter 1000 v současnosti představuje perlu tuzemské výroby společnosti CZ LOKO. Disponuje nejmodernějšími technologiemi a poradí si jak s provozem na průmyslových vlečkách v nejnáročnějších podmínkách, tak i s traťovou službou. Společnost CZ LOKO patří k nejvýznamnějším podnikům středoevropského železničního strojírenství.

Stavební podnik Subterra soustředí většinu svého úsilí na železniční stavby, a to jak v Česku, tak i v zahraničí. Pyšní se účastí na největších železničních stavbách, třeba rekonstrukci železničního uzlu Žilina a úseku Púchov – Povážská Teplá. V České republice spolupracuje na optimalizaci úseku Mstětice – Praha-Vysočany, elektrizaci a zdvoukolejnění trati Brno – Zastávka u Brna nebo elektrizaci a zkapacitnění trati Uničov-Olomouc.

Tagy