foto: Alstom India/Společnost Alstom oslavuje indické železniční dědictví kampaní "Taking India Places“
Společnost Alstom představila svou první kampaň značky v zemi s názvem "Taking India Places". Součástí kampaně bude uvedení filmu, který poukazuje na roli vlaků při ovlivňování životů a přeměně podniků a na podíl společnosti Alstom na této změně. Kampaň #TakingIndiaPlaces je 360° digitální kampaň, která oslavuje růst Indie v intelektuální a ekonomickou velmoc umožněný železnicí po více než sto let a cestu společnosti Alstom, která je s indickou železniční revolucí propojena.
Olivier Loison, generální ředitel společnosti Alstom India, k zahájení kampaně uvedl: "Alstom se zaměřuje na udržitelnou mobilitu. Odráží se to v našich produktech a řešeních i v příslibu naší značky 'Mobility By Nature'. Vzhledem k našemu přínosu v Indii za posledních několik desetiletí byla hyperlokální kampaň značky velmi potřebná, aby oslavila naši cestu a cestu vpřed."
Dále dodal: "Tato kampaň ztělesňuje ducha a touhu po pokroku každého Inda, a když se někam posuneme, dosáhneme více. Indie dělá obrovské kroky směrem k technologickému pokroku a soběstačnosti, přičemž železnice je jeho klíčovým motorem. Tím, že společnost Alstom umožní vybudovat neuralgickou síť indických železnic pomocí nejlepších talentů v oblasti inženýrství, technologií a inovací, bude i nadále hrát roli v kampani #TakingIndiaPlaces."
Účel kampaně
Společnost Alstom stojí v čele zavádění několika průlomových technologií v Indii díky prvotřídním kolejovým vozidlům, železničnímu vybavení, signalizaci, službám a infrastruktuře. S rozsáhlým zázemím 6 výrobních závodů, 5 inženýrských center a více než 12 500 zaměstnanci v Indii hraje společnost nedílnou roli při modernizaci a dláždění cesty k ekologičtější dopravě. Vůbec první kampaň značky Alstom v Indii má za cíl připomenout přínos společnosti k indické železniční revoluci v průběhu několika desetiletí. Jejím cílem je také oslavit nadšení a ducha zaměstnanců společnosti Alstom, kteří tento růst svým způsobem umožňují a díky nimž se indické talenty stávají silou, s níž je třeba počítat.
Psali jsme
Ukrajinské železnice podnikají významný krok ke zvýšení zdravotní ochrany svých zaměstnanců zavedením systému zdravotní péče z nemocničního fondu.…
O tématu a filmu
Kampaň vychází z klíčových prvků funkce vlaku, tj. přepravy lidí a zboží z jednoho místa na druhé, a směřuje k hospodářskému rozvoji; kampaň nese název "Taking India Places". Příběh filmu sahá od nostalgických cest do rodných měst o letních prázdninách až po moderní dojíždění ve vlacích metra a zdůrazňuje, jak téměř každý zažil kouzlo železnice. Nákladní vlaky, které křižují Indii, hrají zásadní roli při udržování ekonomiky v pohybu. Zdůrazňuje, jak vlaky společnosti Alstom navržené a vyrobené v Indii utvářejí moderní Indii a zároveň zanechávají stopu i na globální scéně. Ukazuje také roli, kterou při této transformaci hraje rozsáhlý indický fond talentů, který působí jako katalyzátor hospodářského růstu.
Zdroj: Alstom